۰۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۵:۲۰
تعداد بازدید: ۶۷۶۲۶۶
پایگاه خبری تحلیلی خطوط در جهت ایجاد اشتغال، تولید، صادرات و حمایت از واحد‌های صنعتی و معدنی فعالیت‌های بسیار پویا و شفافی داشته است.
کد خبر: ۳۶۴۶۶

«خطوط» همواره در خط‌مقدم شفاف‌سازی و اطلاع‌رسانی نقش ایفا کرده/شجاعت، شهامت، جسارت، صداقت، شفافیت و سرعت عمل «خطوط» نشان می‌دهد رسانه بسیار موفقی است

عملکرد خطوط در سال 1402

پایگاه خبری تحلیلی خطوط به عنوان یک رسانه و مجموعه کارآفرین که در سال ۱۴۰۲ بسان سایر بنگاه‌های اشتغالزا و کارآفرین با فراز و فرودهای بسیاری مواجه بود همزمان با آغاز سال نو به سراغ برخی از مسئولین و کارشناسانی که در سال ۱۴۰۲ با خطوط ارتباط نزدیکی داشتند، رفته است تا ضمن دریافت نقطه نظرات و دیدگاه‌های آنها نسبت به عملکرد خطوط در سالی که گذشت، بتواند برای سال 1403 از پیشنهادات کارشناسانه این عزیزان در ترسیم چشم انداز و رویکرد مبتنی بر دیدگاه کارشناسی بهره‌مند شود. آنچه در پی می‌خوانید ماحصل گفتگوی خبرنگار خطوط با  رفیعی، رئیس فراکسیون محیط زیست مجلس یازدهم؛ محمدی، رئیس انجمن آسیب‌شناسی اجتماعی ایران؛ اسدی، عضو اتاق بازرگانی تهران؛ حسینقلی، رئیس اتحادیه سرب و روی ایران؛ و مخدومی، رئیس انجمن رادیو انکولوژی ایران است.

عملکرد خطوط در سال 1402

سمیه رفیعی، رئیس فراکسیون محیط زیست مجلس و نماینده‌ مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس گفت: امیدوار هستم در سال جدید برای مردم عزیز و شریف ایران که شایسته بهترین‌ها هستند، اتفاقات خوبی رقم بخورد و سالی پر از خیر، برکت و سلامتی برای تک تک مردم جامعه باشد و مسیر رو به رشد و رو به تعالی را طی کنند.

این نماینده مجلس در رابطه با عملکرد خطوط در سال 1402 مطرح کرد: تشکر می‌کنم از پایگاه خبری تحلیلی خطوط که انصافا در انتخاب سوژه بسیار دقیق است، موضوعاتی که دنبال می‌کند، موضوعات به روزی می‌باشد و سعی می‌کند که آن خواسته و مطالبه مردم را به گوش مسئولان برساند. نکته پایگاه خبری تحلیلی خطوط این است که سعی می‌کند امانت‌دار خوبی برای این رسالت مهم خودش باشد. انتخاب سوژه این پایگاه منطبق بر واقعیت‌های مهم جامعه و آن چیزی است که مورد تقاضای بخش زیادی از مردم است. این پایگاه امانت‌داری را در خبر و تعهد نسبت به آن پاسخی که داده می‌شود و با آن متنی که داده می‌شود رعایت می‌کنند که این موضوع جای تشکر و قدردانی دارد. 

عملکرد خطوط در سال 1402

کوروش محمدی، رئیس انجمن آسیب‌شناسی اجتماعی ایران گفت: بنده آرزو می‌کنم سال 1403 مملو از آرامش برای مردم سرزمین باشد و از خداوند متعال آرزو می‌نمایم یک حال خوب به مردم کشور عطا و زمینه رشد و توسعه اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی کشور را در بستر صداقت و کارآمدی فراهم کند.

امانت‌داری و صداقت در انتقال مطالب

رئیس انجمن آسیب‌شناسی اجتماعی ایران در رابطه با عملکرد خطوط در سال گذشته گفت: خطوط با توجه به اینکه یک خبرگزاری نوپا و جوان است، در این مدت کوتاه که افتخار آشنایی و همکاری با این پایگاه را داشته‌ام، شاهد امانت‌داری و صداقت در انتقال مطالب از طرف این رسانه بودم. یکی از ویژگی‌های خطوط این است که نسبت به مسائل مهم جامعه بی‌تفاوت نبوده و همواره در خط مقدم شفاف‌سازی و اطلاع رسانی مطالب مهم ایفای نقش کرده است.

محمدی اضافه کرد: خبرگزاری خطوط رسالت رسانه‌ای خود را به خوبی انجام داده است و از این جهت به باور بنده اگر فضا برای رسانه‌هایی با مختصات خبرگزاری خطوط ایجاد شود، شاهد یک تحول رسانه‌ای در آینده‌ کشور خواهیم بود. خوشبختانه آن شجاعت، شهامت، جسارت، صداقت، شفافیت و سرعت عملی که در خبرگزاری خطوط دیدیم نشان می‌دهد که رسانه بسیار موفقی بوده است. 

عملکرد خطوط در سال 1402

خطوط به بحث‌های اقتصادی بسیار مرتبط با زندگی مردم ورود و تحلیل‌های درستی ارایه می‌دهد

احمد کیمیایی اسدی، عضو اتاق بازرگانی تهران نیز ضمن تبریک سال نو و به فال نیک گرفتن تقارن ماه مبارک رمضان و عید نوروز در رابطه با عملکرد خطوط  در سال 1402 عنوان کرد: به تمامی همکاران خطوط به دلیل زحمت‌هایی که در سال 1402 کشیدند، خسته نباشید می‌گویم. مهم‌ترین نقطه قوت پایگاه خبری تحلیلی خطوط در سالی که گذشت این بود که به بحث‌های اقتصادی که بسیار با زندگی مردم مرتبط بود، ورود پیدا کرد و تحلیل‌های درستی را جمع می‌کرد.

کیمیایی اسدی افزود: پایگاه خطوط نه تنها به بحث‌های حاشیه‌ای توجه نمی‌کرد و همچنین به مسائلی که باعث دوقطبی شدن جامعه می‌شد، ورود پیدا نمی‌کرد، بلکه مسائل خوبی را در حوزه اقتصاد پیگیری کرد که نتایج خوبی نیز داشتند. 

عملکرد خطوط در سال 1402

امیدواریم سال آینده نیز به ما کمک کنید تا بتوانیم  اشتغال را حفظ کنیم

حسن حسینقلی، رئیس اتحادیه سرب و روی ایران نیز با تبریک سال نو به تمامی مردم جامعه و معدن‌کاران گفت: ان شاالله کسانی که تصمیم‌گیرنده مملکت هستند در سال آینده تصمیمات غلط سال 1402 را اصلاح کنند و برای ما یک بستر لازم و روانی ایجاد کنند تا بتوان تولید و اشتغال کرد.

رئیس اتحادیه سرب و روی ایران در رابطه با عملکرد خطوط دز سال 1402 اظهار کرد: پایگاه خبری تحلیلی خطوط خوشبختانه در جهت اشتغال، تولید و صادرات و حمایت از واحدهای صنعتی و معدنی فعالیت‌های بسیار پویا و شفافی داشته است و امیدواریم در سال آینده هم برای روشنگری و بیان مشکلات به وجود آمده از تحریم داخلی و خارجی و تصمیمات غلطی که مسئولین جامعه در اتاق‌های در بسته می‌گیرند، به ما کمک کند تا بتوانیم اشتغال را حفظ کنیم. 

عملکرد خطوط در سال 1402

رسانه‌ها صدای ملت هستند و باید تقویت شوند تا در جهت بیان خواسته‌ها و مشکلات ملت کوشش کنند

 

یاشا مخدومی، رئیس انجمن رادیو انکولوژی ایران نیز ضمن تبریک فرارسیدن سال نو به مردم ایران و همکاران پزشکش و ابراز امیدواری برای کاهش مشکلات در سال اینده تا بهتر بتوانند به عنوان پزشک به مردم خدمت کنند، گفت: خواهش بنده از مسئولین محترم این است که مردم را به عنوان ولی نعمتان خودمان در نظر بگیرند و با تسهیل مقررات و قوانین بتوانند تورم را کنترل کنند.

رئیس انجمن رادیو انکولوژی ایران در ادامه افزود: رسانه‌ها صدای ملت هستند باید خبرگزاری‌ها، پایگاه‌های خبری و در کل رسانه‌ها هرچه زودتر تقویت شوند و در جهت بیان خواسته‌های ملت و بیان مشکلات کوشش کنند مخصوصا خبرگزاری خطوط که امیدوارم در این راستا موفق باشد و از مسئولین درخواست می‌کنم که رسانه‌ها را به عنوان صدای ملت به رسمیت بشناسند تا بتوانند در بیان مشکلات برقرار و پاینده باشند.

پیشنهادات کارشناسان برای پایگاه خبری تحلیلی خطوط در سال 1403

سمیه رفیعی، رئیس فراکسیون محیط زیست مجلس: پایگاه خبری تحلیلی خطوط برای سال 1403 به توسعه خودش در همه پلتفرم‌های رسانه‌ فکر کند و همچنین یک خبرنگار ثابت در مجلس داشته باشد. 

کوروش محمدی، رئیس انجمن آسیب‌شناسی اجتماعی ایران: خطوط برای سال 1403 میزگردهای کارشناسی را در بستر مجازی فراهم کند و با استفاده از نظرسنجی‌های کارشناسی، دیدگاه‌های آن‌ها را در حوزه‌های مختلف جویا شود و موضوع مسائل اجتماعی را در قالب جلسات کارگروهی و کارشناسی بررسی کند.

احمد کیمیایی اسدی، عضو اتاق بازرگانی تهران: پایگاه خبری تحلیلی خطوط به اندازه‌ای که زحمت کشید، در جامعه انعکاس نداشت. پیشنهاد بنده این است که گستره مخاطبان این پایگاه بیشتر شود تا مردم بیشتر با آن آشنا شوند.

حسن حسینقلی، رئیس اتحادیه سرب و روی ایران: پیشنهاد بنده در سال 1403 برای پایگاه خطوط این است که ارتباط بخش معدن و صنایع معدنی با خطوط بیشتر شود تا ما بتوانیم جلسات کارشناسی بهتری در این راستا داشته باشیم. یک پیشنهاد دیگر این است که اگر دوستانی را برای مصاحبه دعوت می‌کنید، طرف مقابل آن هم دعوت شود تا مصاحبه‌ها چالشی شود و به راه حل و نتیجه‌ برسیم.

 پایگاه خبری تحلیلی خطوط، ضمن تقدیر و تشکر از نقطه نظرات صائب و کارشناساسانه عزیزانی که منت نهادند و و در این گزارش دیدگاه‌های کارشناسی خود را مطرح فرمودند، آمادگی خود برای دریافت هر گونه انتقاد و پیشنهاد از سایر کارشناسان و همه مخاطبان گرامی اعلام نموده و تمام تلاش خود را در راستای اجرایی کردن آنها به کار خواهد گرفت.

برچسب ها: پایگاه خبری تحلیلی خطوط خطوط سال 1403  سوژه‌های  واقعیت‌های جامعه رسانه‌ها صدای ملت اشتغال تولید صادرات معدن شفاف سازی اطلاع رسانی
ارسال نظر
آخرین اخبار